Strona główna Kultura WOŚP zagra w Trzemesznie

WOŚP zagra w Trzemesznie

1596
61

W tym roku, po raz pierwszy od wielu lat, nie będzie w Trzemesznie sztabu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Nie oznacza to jednak, że Orkiestra w Trzemesznie nie zagra. Zbieranie pieniędzy oraz towarzyszące imprezy odbędą się tym razem pod patronatem sztabu gnieźnieńskiego.

W najbliższą niedzielę o godzinie 8:00 wyruszą na ulice wolontariusze z puszkami. Będą nimi pełnoletni uczniowie Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Trzemesznie. Zbiórka potrwa do godziny 16:00.

O godzinie 17:00 w hali Ośrodka Sportu i Rekreacji rozpocznie się koncert trzemeszeńskich zespołów rockowych Black Eagles i Trisomia 21. Przewiduje się także występ laureatów konkursu „Wyśpiewaj Swój Talent” organizowanego przez Dom Kultury. Na zakończenie wystąpi grupa Szulerzy z Inowrocławia, grająca muzykę określaną energetycznym bluesem.

61 KOMENTARZE

  1. W tym roku dam TRZY raz wiecej na WOŚP…na pohybel wszystkim co maja czelność krytykowac te zbiorke!! Kto choc raz byl na porodówce lub oddziale dziecięcym ten wie, jak duzo sprzętow od WOSP jest na tych oddzialach (i nie tylko)

    SIEMA Trzemesznianie:)

    • NIE ŻYCZĘ CI ŻEBYŚ MUSIAŁ SKORZYSTAĆ Z POMOCY SPRZĘTU KUPIONEGO PRZEZ WIELKĄ ORKIESTRĘ ALE WSZYSTKIM KRYTYKOM TEJ IDEI POWINNY WYJŚĆ PARCHY NA JĘZORACH JAK NIE CHCESZ NIE DAWAJ

    • Jak nie pomagasz,to nie przeszkadzaj i nie krytykuj!!! Ciekawe gdzie Ty wyżebrałeś swoją głupotę! Jak kiedyś zachorujesz obyś leżał na łóżku WOŚP i pomagał Tobie sprzęt zakupiony przez orkiestrę! Wspaniała akcja!!!

    • Ty Matolku boli Cie jak Ktos Pomaga i Robi Mega Wiele zeby Pomagac zeby np. Dzieci mogly byc pod opieka sprzętów ktore dzieki Jurkowi mozna wyposazyc szpitale Skad Ty się wziales Szok po prostu szok

  2. W każdym szpitalu jest sprzęt ze z WOŚP służący ludziom. Je też dam więcej niż kiedykolwiek. Popieram tą akcję!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. Nie mam nic do samej zbiórki i na pewno dam, ale to nie zmienia faktu że nasza gmina powinna jakoś się więcej postarać bo z roku na ro jest tu coraz gorzej jeśli chodzi o jakieś imprezy masowe itp.

    • Nasi księża organizują świetne imprezy masowe pod kierownictwem Proboszcza. Są to oczywiście imprezy masowe o charakterze religijnym, więc gmina ma skąd czerpać wzory i robić świetne imprezy świeckie. Wystarczą chęci i podpatrzenie parafii jak to trzeba dobrze robić.
      A Wielką Orkiestrę poprę dobrym datkiem, bo na to zasługuje-obojętnie czy zbiórka będzie pod kościołem, czy przed policją, czy przed strażą pożarną. Moje dzieci chorowały i korzystały z dobra WOŚP i jestem fanem Owsiaka.

  4. Strach przez ulice przejść,tak ślisko.Zwłaszcza w centrum na kostce.Kiedyś tam,to chociaż piaskiem z solą sypali.Ja się pytam gdzie są środki na to.Burmistrz na pewno myślał,że zimy nie będzie.

    • Tak Wielką Orkiestrę popieram,tylko problem będzie z przybyciem do miasta.Niestety o drogach wiejskich się zapomina.Codziennie zamartwiam się dotarciem do pracy. Myślę,że w obecnych czasach takich problemów nie powinno być,tym bardziej ,że mamy początek zimy.U nas jeszcze nie odśnieżali w ogóle. Może ktoś się orientuje, pod jaki numer dzwonić w sprawie odśnieżania dróg gminnych.Serdecznie z góry dziękuję.

  5. dopóki nie będzie w tym kraju jasnej kontroli finansów organizacji charytatywnych nie będę płacił wośp, bo przepływ pieniędzy u nich jest podejrzany co najmniej.

    • pewno daj cala wyplate moze przestaniesz sie jakac bo owsiak juz wyzdrowial jak zobaczyl tyle kasy co daja nie wszystko idzie na sprzety czy na leczenia dzieci chorych jakby wszystkie szly to juz nasze dzieci by wszystkie wyzdrowialy 24 lata grac i malo imalo a juz mial przestac grac i co szum i lecimy dalej to tylko fundacja a co sie kryje za tym nie kazdy wie ile dzieci jest chorych w Trzemesznie gdzie jest orkiestra pozdrawiam wszystkich zebrzacych przeciez niech owsiak poda kazdemu swoje konto i wplacajcie cale wyplaty nikt nie broni a nie latanie z tymi puchami,,,

      • Niech 1/3 zajeb…. owsiak to i tak jeszcze zostaje reszta za ktora kupuje sprzet na oddzialy dzieciece, a chore dzieci z trzemeszna leczone sa na tych wlasnie oddzialach w szpitalach wojewodzkich jesli jest taka potrzeba. i nie jest to sprzęt kupiony przez caritas tylko przez WOŚP!!!!! 🙂

  6. Zespół jak zespół. Nazwa prześmiewcza albo nieprześmiewcza. Za to granie orkiestry jest jedyne, niepowtarzalne ,potrzebne i W I E L K I E!

    • super program. tylko zastanawia mnie skoro wszystkoe pieniądze przekazywane są na wudstok, do siostrzanych spułek itp itd skąd w każdym szpitalu jest mnóstwo sprzętu wielkiej orkiestry świątecznej pomocy. nawet w naszym ośrodku zdrowia znajdziemy taki sprzęt, a trzeba zauważyć że nie jest to tanie. napęwno są tam jakieś nieprawidłowości ale nie na skalę jaką próbują wmówić nam te oszołomy.

  7. drodzy parafianie Trzemeszna lepej dajcie ofiare na kosciola, skladke na mszy niz na Orkiestre do czego was serdecznie zachecam przypominam ze mozna sluchac radia sw Wojciech i radia Maryja tam rowniez mozna dokonywac wpłat

  8. Szkoda tylko. Że wszystkie te artykuły pokazujące,, prawdziwe oblicze WOŚP” zostały zredagowane przez jedyne słuszne źródła pokazujące prawde najprawdziwszą. Czyżby zazdrość, że Caritas tak mało zbiera i nie ujawnia praktycznie żadnych wydatków na swoich działaczy?

    • Moze faktycznie zasypalo ze nie dojechali tylko ze krajowa pietnastka jest i byla przejezdna ,no ale znowu ktos bierze kase a nie wywiazuje sie z umowy. Dla przykladu na osiedlu na blokach dzisiaj rano slisko , slisko , slisko …..

      • Do Biedronki jest niedaleko – kup sobie nakładki z kolcami na buty i ślisko nie będzie. Zima jest to ślisko ma być a nie syf robić tą solą i piaskiem, a później zamiatarka potrzebna.

  9. Ciekawe czy burmistrz Miasta będzie zdrowy albo weźmie urlop czy przyjedzie do hali sportowej na koncert bo on imprezowac lubi anie gospodarką się zajmować to niech sobie robi rada gminy tylko używać puki się da życie jest piękne burmistrza ale może być KRUTKie bo to koryto bez łańcucha do przywiązania I mogą wy….ic ha ha ha

  10. Dawajcie dawajcie dawajcie ile mozecie nawet cale oszczednosci bo w tym roku wybieram sie nad woodstok potrzebujemy zeby sie dobrze zabawic .

  11. Hfa – i dla zasady zycze Ci aby ktos mial takie „zasady” jak Ty… I nie pomogl Ci w waznym dla Ciebie momencie.

    Daje na WOSP!!!! I wspieram calym sercem wolontariuszy

    Caritasowi i tacy w kosciele mowie zdecydowane NIE!!!

  12. Ale co niektórzy stchórzyli i nawet nosa nie ukazali w ten ważny (kiedyś dla nich) dzień. A jeszcze nie dawno było tak bardzo inaczej , oj, oj inaczej…
    Co się stało w tym roku? Zabrakło ochoty do promowania się przy boku WOŚP ?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj